lördag 14 mars 2015

Long time

För ett tag där trodde jag inte att jag skulle någonsin skriva här mer. Jag tänker varför egentligen? Det är ju ingen som läser så mycket bloggar nu för tiden, eller? Hursomhelst så bestämde jag mig ändå för att göra ett inlägg.

Så vad händer? Ja, jag och H kämpar på med vårt examensarbete. Ska bli så skönt när det är färdigt! Tänk att vi har pluggat i hela FYRA år! Det är ju helt galet om man säger så.

Jag älskar när man märker att våren börjar komma. Jag hoppas att det riktigt tar fart snart! Solen, jag har saknat dig! Jag är ingen vintermänniska, förutom runt jul då snö och kyla är ett måste. Något som klasskamraterna i Melbourne inte alls höll med om. Nej, för dem var det sol, hetta och bad som gällde på självaste julafton. Stackars jultomten! Eller han kanske åkte vattenskidor med alla julklappar?

Tänk att det är över ett år sedan vi kom hemifrån Melbourne. På något sätt känns det som en evighet sen och som om det var igår på samma gång! En sak är i alla fall säker, och det är att jag saknar stället.



Inga kommentarer: